bsg 20200103Rozpoczął się rok 2020. Dla brzeskich terenów inwestycyjnych będzie to wyjątkowy czas. Inwestycje w BSG rozpocznie między innymi polski producent odzieży firma LPP oraz portugalski producent rowerów – firma RTE. Dążąc do dalszego rozwoju obszaru inwestycyjnego i zachęcania do lokowania inwestycji na terenie BSG, podejmowanych jest szereg działań.

Brześć Kujawski nieustannie dąży do budowania wizerunku miejsca z możliwościami, miejsca które chce i potrafi się rozwijać. Promowanie jest elementem niezbędnym w tworzeniu silnej pozycji konkurencyjnej, dlatego też rok 2020 będzie upływać pod znakiem działań marketingowych i reklamowych. Do katalogu działań już prowadzonych dołączą kolejne. Jak każdego roku, gmina obecna będzie na najważniejszych i największych targach inwestycji i nieruchomości Real Expo w Monachium.

 

Walory Brzeskiej Strefy Gospodarczej czynią ją miejscem atrakcyjnym dla lokalizacji biznesu, a udział w targach daje możliwości zaprezentowania naszej oferty szerszemu gronu odbiorców.” - mówi burmistrz Tomasz Chymkowski.

 

Po raz kolejny gmina przystąpi do kampanii outdoorowej. Zgodnie z założeniami tablice reklamowe pojawią się na jednym z międzynarodowych lotnisk. Po raz pierwszy Brzeska Strefa Gospodarcza promowana będzie poprzez kampanię internetową oraz telewizyjną. Spot reklamowy w ogólnopolskiej stacji TV, pozycjonowanie i artykuł sponsorowany na stronie dedykowanej odbiorcom biznesowym sprawią, ze liczba odbiorców wzrośnie.

 

Dzięki podejmowanym działaniom wzrośnie rozpoznawalność oferty, wzmocniony zostanie wizerunek gminy, jako atrakcyjnej lokalizacji dla inwestycji, a to bezpośrednio przełoży się na liczbę bezpośrednich inwestycji i wzrost zainteresowania obszarem.” - dodaje burmistrz.