DJI 0001 ŚredniStrefa przyciąga! Blisko 120 ha sprzedanych gruntów, ponad 25 ha z podpisanymi umowami przedwstępnymi, 26 inwestorów,   ponad 49 000 m2 powierzchni obiektów, które już zostały pobudowane lub są w trakcie realizacji , 4000 deklarowanych miejsc pracy – to wynik działań w Brzeskiej Strefie Gospodarczej. Gmina Brześć Kujawski od wielu lat pokazuje, że można wykorzystać znakomite położenie. Atrakcyjna lokalizacja to jednak nie wszystko. Dobrze przygotowane tereny, pełna infrastruktura techniczna, profesjonalne i kompleksowe wsparcie procesów inwestycyjnych, indywidualne podejście do inwestora oraz ulgi podatkowe to czynniki, które przyciągają biznes. Cieszy fakt, że kolejni inwestorzy doceniają  brzeskie tereny inwestycyjne i lokują projekty na terenie BSG , tym bardziej , że obok  firm o profilu działalności magazynowo – logistycznej powstają firmy produkcyjne. W roku 2018 do grona podmiotów gospodarczych dołączyli między innymi firma LPP – znany na światowych rynkach producent odzieży, która już wkrótce rozpocznie prace przy budowie hali o powierzchni ponad 100 000 m2 oraz portugalski producent rowerów – firma RTE Sp. z o.o.

Dla ostatniej z wymienionych firm wydano pierwszą w powiecie włocławskim decyzję o wsparciu inwestycji przez Pomorską Specjalną Strefę Ekonomiczną. Zaangażowanie nowych podmiotów gospodarczych  to dowód na to, że podejmowane działania przynoszą rezultaty. Brzeska Strefa staje się rozpoznawalną marką, gospodarczą lokomotywą, wpływającą nie tylko na rozwój gminy i regionu, a także konkurencyjności i innowacyjności województwa. Wzmacnia się lokalna gospodarka, wzmacnia się pozycja miasta na gospodarczej mapie kraju. Nowi przedsiębiorcy, deklarowane miejsca pracy to klucz do sukcesu wzrostu gospodarczego. Nie zwalniają tempa inwestorzy, nie zwalnia tempa samorząd. W celu wzmacniania marki strefy i budowania wizerunku miejsca z możliwościami, miejsca, które chce i potrafi się rozwijać, podejmowanych jest szereg działań marketingowo – promocyjnych. Reklama na megaboardzie o powierzchni ponad 100 m2 na terenie portu lotniczego w Gdańsku, udział w największych w Europie targach nieruchomości Real Expo w Monachium pozwalają na dotarcie do nowej grupy odbiorców. W nowy rok wkraczamy z nowymi projektami. Przed nami nowa odsłona kampanii promocyjno-reklamowej. Spoty reklamowe pojawią się w ogólnopolskiej stacji telewizyjnej oraz na stronach internetowych. Jeżeli działania związane ze sprzedażą terenów inwestycyjnych odbywać się będą zgodnie z zakładanym harmonogramem , już z końcem pierwszego kwartału będziemy mogli poinformować o finalizacji kolejnych projektów.