mega 20180709Gmina Brześć Kujawski od kilku lat z powodzeniem prowadzi działania na rzecz rozwoju gospodarczego. Dobry klimat inwestycyjny i bogata oferta dla potencjalnych inwestorów stanowią o sukcesie w budowaniu wzrostu gospodarczego. Kompleksowe uzbrojenie terenów inwestycyjnych, uchwalenie planu zagospodarowania przestrzennego, kampania promocyjno-informacyjna, udział w krajowych i międzynarodowych targach –to działania podejmowane przez samorząd brzeski. Wszystko po to, aby zachęcić do lokowania biznesu na terenie Brzeskiej Strefy Gospodarczej. Podejmowane inicjatywy okazał się kluczem do sukcesu. W celu wzmacniania marki BSG, żeby zachęcić przedsiębiorców do lokowania inwestycji na terenie gminy, podejmowane są kolejne działania. Korzystając z możliwości pozyskania środków zewnętrznych, gmina we współpracy z Urzędem

Marszałkowskim realizuje partnerski projekt „Expressway – promocja terenów inwestycyjnych”. Uczestnictwo w nim pozwoli na efektywną konkurencję na międzynarodowych rynkach, a przede wszystkim na przedstawienie możliwości inwestycyjnych szerszemu gronu potencjalnych inwestorów. Realizacja projektu rozłożona jest na kilka lat, w jego ramach zaplanowano kampanię megaboardową, uczestnictwo w międzynarodowych targach inwestycji i nieruchomości, w paśmie ogólnopolskiej telewizji emitowana będzie reklama terenów inwestycyjnych, promocja obejmować będzie kampanię internetową oraz emisję ogłoszeń w prasie branżowej. W miesiącu lipcu rozpoczęliśmy pierwszy etap kampanii promocyjnej. Megaboardy promujące tereny pojawiły się w porcie lotniczym w Gdańsku i Bydgoszczy oraz na telebimie we Włocławku. Nowa szata graficzna, powierzchnia reklamowa bliska 100m2 w Gdańsku, 3m w Bydgoszczy i 50’’ telebim we Włocławku pozwolą na dotarcie do nowej, szerokiej grupy klienta biznesowego i szeroko rozumianej kadry zarządzającej. Gmina, niezmiennie dąży do budowania wizerunku miejsca z możliwościami, miejsca, które chce i potrafi się rozwijać, a nowa forma promocji terenów inwestycyjnych sprawi, że wzrośnie rozpoznawalność marki Brzeskiej Strefy Gospodarczej, co bezpośrednio przełoży się na liczbę bezpośrednich inwestycji.

mega 20180710